Pic Hari raya Aidilfitri bersama teman2 di masjid

Salamz...

hari ni saya memang takde idea nak updatekan cuma nak share pic hari raya bersama teman2 di masjid hasanah je..hehehehe..alhamdulilla acara dan sambutan yang sama2 saya dan teman2 lakukan di masjid agak meriahkan..tapi entah tak tau lagi agaknye ni hanye tinggal kenangan atau pun tidak..insya'allah..

mari kite sama2 saksikan ye..hahahaha.. :D

Photobucket

dari kiri: ust badrussalam,ust yazid yunus dan ust azmi rabbani..ni salah satu asatizah berpengalaman di sini..

Photobucket

ni smue ada yang asatiza yang baru dan yang lama..tapi entah ada yang masih kekal lagi ke tak..smoga berkekalan la..insya'allah..

Photobucket

Photobucket

sebelah kira: ust fadli,saya,ust fuad dan ust fahmi..
walaupun ust fadli tidak lagi mengajar di masjid hasanah,tetapi insya'allah bila dia tamat pengajian di syria, dia akan kembali mengajar balik... :D

Photobucket

Photobucket

ni tym g uma ustzh nooraini..dapat makan banyak..hahahaha.. :P

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ada yang gambar malap,ada yang gambar terang...ish..ish..ish..hehehehe..yang pic bawah terangkan...le nampak ey..hehehe..btw, ni tym saya nyanyikan lagi nasyid bersama ust fadli dan juge ust fuad..macam best kan..tapi memang best..hehehe.. :D sape yang mendengarnye entah sedap ke tak suara saya ni..hahahaha... :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ni bukan saya yang mc ey..kawan si wafi tu,yang berbaju biru langit itew..dia memang berbakat,saya tak berbakat..hehehehe..tapi terpakse la kedepan juge,da di namakan tugasan kan...

uat sementara ni pic2 ni je la yang saya sampaikan dulu..insya'allah kalau ada kesempatan hari raya tahun hadapan saya akan tunjukkan lagi ye..hahahaha.. :D k sampai di sini dahulu..kalau saya ada idea lagi saya akan update jap lagi..

terima kasih kerana sudi kunjung tempat blog saya ni..

Photobucket

yang ikhlas: Husni_uniq

0 comments: