Pic keluarga saya... :D

salamz..

kali ni saya tak tau saya nak update berapa banyak ey di blog saya ni..tapi tu masih ngah proses la..pasal kalau ada idea,macam ni la..hehehe..kerana saya da lama sangat2 tak updatekan..k kali ni saya akan updatekan..hahahaha.. :D

mari saya share ngan uols smue pic keluarga saya...hehehe...

Photobucket

Photobucket

dari belakang..abg saya yang sulung bersama isteri dia..itu pulak mak saya...
dari depan: abg saya no 2 dan no 3..akhir skali saya...hehehe...maklum la anak bongsu kan..hehehe..

Photobucket

Photobucket

ni tym saya g uma maklong saya..yang bertudung merah tu la maklong saya...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

sebenarnye saya dapat berjalan raya bersama keluarga cuma 2 hari je..yang lain,smue takde time..abg2 ngan saya skali la busy keja..ish3...hehehe..

Photobucket

ni tym g uma kakak sedara saya...

Photobucket

Photobucket

ni pulak tym g uma abg sedara..

Photobucket

tengok tu saya je sorang yang menyekek..hahahaha..smue da penat berjalan..hehehe...saya ni pantang datang uma org pasti makan dulu..hahahaha..tapi kena la beradap ey.. :D

Photobucket

ni la abg sulong saya dengan saya...walaupun dia skrg da tak menetap di sini tapi setiap ari isnin dia akan pulang ke sini bersama isteri dia... :D
btw..semalam hari jadi dia..
Birthday Pictures, Images and Photos
k saya nak ucapkan kepada abg saya selamat hari jadi yang ke 35 tahun,smoga panjang umur dan dimurahkan rezki dan cepat2 mendapat zuriat ye..insya'allah...amin...

k la sampai disini dulu.. :D

0 comments: