Hantar kawan g syria dan juge berjalan2 di airport singapura

Salamz...

kepada kawan2 maaf kerana lambat saya nak update blog saya ni.agak lama saya tinggalkan ..hehehehe.. :) saya harap smue sihat2 je slalu ye.. :)

k pada tanggal 15 okt lepas kawan baik saya berangkat ke syria...skrg da masuk bulan 11 kan..hahaha..takpe2 saya share ngan uols smue k.. :) selepas saya hantar kawan saya tu sempat saya berjalan2 di airport..hahahaha... :) mari sama2 kite menghayati pic yang saya petikkan..hehehe.. :D

Photobucket

Photobucket

ha..yang tgh pakai baju warna biru tu la kawan saya yang berangkat g syria..insya'allah tahun depan da akhir pengajian dia di syria..insya'allah.. :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


ni kirakan bus dan MRT da tak ada lagi..terpakse la kiteorg berjalan dan tido di airport ni..hahaha..ish..ish..ish... sempat posing lagi.huhuhuhu. :D

agak2 dalam kul 6am je terus kiteorg naik MRT balik ke uma...hehehe..tapi yang best nye sejup je bila berjalan di airport..hehehe.. :)

ok la sampai di sini dahulu...

Photobucket

pic ni saje2 je saya letak..saya harap datang la lagi ye..insya'allah saya akan update lagi secepat yang munkin..hahahaha.. :)

take care..salamz..

0 comments: