Jaga kambing di masjid hasanah..hehehehe.. XD

Salamz...da lama sangat2 saya tak update blog saya ni..ish3.. XD
kadang2 bukan saya tak nak update,cuma biasa la kalau takde idea,macam ni la..hehehehe.. :) insya'allah smoga kite smue cuba rajin2 mengupdatekan blog ye.. XD

buat pertama kali saya lupe nak ucapkan selamat hari raya aidiladha..hehehe.. :D agak2 uols smue ni banyak tak amek daging korban?? ok sebelum tu saya nak share sikit ngan uols smue,sejak ari selesa lepas saya da bermula tido di masjid,kerana menjaga kambing2..memang penat sangat..pasal saya terpakse balik keja terus g masjid.penat ulang-alik..tapi alhamdulilla,da pun selesai kesmue nye.. :D

btw,kambing tahun ni bukan kambing biri-biri,smue nye kambing gurun..aiyo tanduk dia pun agak tinggi..k mari saya tunjukkan pic kambing2 yang saya petik semasa saya tido dia masjid..hehehe.. XD

Photobucket

tgok tu tanduk dia tinggi kan..hehehe..macam seram ey tgok kambing ni..hehehehe.. XP


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ada macam2 warna bulu kambing2 ni..hitam,putih,coklat dan kelabu..yang lain ada yang campur warna bulu dia..

permulaaan kambing ni tiba di masjid,agak kecoh sikit kerana kambing2 ni smue tak nak trun dari lori,tetapi dengan membuatkan lagi kekecohan suara kite,kambing2 tu smue akhirnye turun..tapi yang kesian nye kambing2 ni penat dan dahaga sangat2..lagi2lapar..kesian kan..cepat2 saya ngan kwn2 yang lain ambil makanan dan isi air di baldi..terus kambing2 tu senyap dan tido..hehehehe... XD ni saya ceritakan serba sikit je la..hehehe.. XD insya'allah kalau saya ada kesempatan lagi saya akan cerita hari korban nye kambing2 ni...hehehehe.. XD tapi tu smue dari camara kawan saya..insya'allah la,kalau ada saya akan ceritakan ok..

mari kite sama2 kite tgok video yang saya petik kan sikit je..smoga gembira..hehehe.. XD




ok senang2 saya akan update lagi..jangan lupe tgok tau video tu..huhuhu.. :D bye...

0 comments: