Asatizah di Masjid Hasanah dan juge pelajar tweens alive

Salamz..

tadi baru je saya updatekan blogkan..hehehehe..ni saje2 je nak share pic kat uols smue..btw,tak lama di masjid hasanah ni da mula mengunakan alive program..sesiapa yang ada anak kecil yang tinggal berdekatan di kawasan jurong,boleh la masukkan anak-anak anda di masjid hasnanah..k saya kasi wabsite dia:

http://www.mosque.org.sg/hasanah/web/files/index.html

okiey mari kite sama2 tgok pic saya dan juge teman2 mengajar di masjid hasanah..tak lupe juge kepada murid2 yang tercinta..hahahaha..ceh..ceh..ceh.. :D hehehe.. :D

Photobucket

di sebelah kiri: Ust Ridzuannazif, Ust Syawafi dan juge saya.. :D

Photobucket

Di sebalah kiri: Ust Ridzuannazif, Ust Ridzuan Abd manaf dan saya.. :D

ust dua ridzuan ni hanye guru relief sahaja,yang tetap saya dengan ust syawafi,hanye saya ngan ust syawafi je la yang muda dan single di sana..hahahahaha.. :P

Photobucket

ust syawafi tengah marahkan budak2 yang berbuat bising..kadang2 budak2 ni tak dengar kata..tgok tu...ish..ish..ish.. :D

Photobucket

tgok tu dua ustad satu amek pic lagi satu tgh sengeh je..hahahaha..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ni smue pelajar2 tweens alive..

Photobucket

ni pula asatizah yang mengajar iqra: saya cuma bantu2 je..hehehe..
dari kiri: Ustzh Saodah, saya dan juge ustzh Aida..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ust Ridzuan Abg manaf ni pula, hanye relief,kadang dia juge mengajar iqra'..kalau takde org terpakse saya dan ust ridzuan ni masuk kelas ni.. :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ni smue pelajar2 iqra'... :D

ok la sampai disini dahulu..insya'allah,ada tym lagi saya update ye..k take care.. :D
Assalamualaikum..

0 comments: