Decorate youth room di masjid hasanah

Assalamualaikum..wr..wb..

alhamdulillah..da lama sangat2 saya tak update blog saya ni yang da usang..hahahaha.. :D sesiapa yang masih singgah di blog ini,teruskan singgah ye,pasal saya da nak mula mengupdatekan balik..kalau ada tym free la..hehehe.. XD

ok ni saya nak share sikit dengan uols mengena kerjasama saya dengan youth2 di masjid hasanah mendecoratekan youth room..mula2 agak sukar kite nak melakukan nye,dengan kerjasama macam ni la,akhir nye youth room da mula bertukar warna dan juge lantai dia.. lawa tak?? ok2 je la..hehehe..























walaupun agak sederhana.tetapi indahkan..huhuhu..
maaf la pasal saya tak banyak idea hari ni,ni pun pasal da lama tak mengupdate..insya'allah tunggu je hari yang lain..saya akan mengupdatekan nye lagi..

ok sampai di sini sahaje..take care.. XD

0 comments: