Letih dan mengantok..hihihi.. :)

penat giler Pictures, Images and Photos

salamz...terima kasih kerana luangkan masa untuk masuk ke blog saya..ramai kawan2 kite update blog kan..hehehehe.. :) sejak da lama saya tak update,tgok kawan2 update je,makin lama makin minat nak mengupdatekan nye..tapi kalau ada mood la,kalau tak maaf2 kata la,tunggu je saya update k..hehehe.. :)

hari ni saya mamng terlalu penat,pasal semalam saya tlg sedara saya cat bilik dia..selamat uma dia dekat dengan uma saya,kalau tak malas pulak nak pergi ke uma dia..hehehehe..

lagipun sedara saya tu minggu ni akan laksanakan perkahwinan dia,terpakse la bantu dia sikit2..da sepupu dekat kan..kalau jauh sikit,agak malas kot..hehehehe..gurau2 je la.. :) saya selesai cat uma dia dalam kul 3.30 pagi...balik uma sya dalam kul 4am..dapat tido dalam 2 jam je,lepas tu terus g keja pulak...skrg ni la baru saya dapat rest,tapi mata masih tak ngantok lagi..nanti la lepas maghrib saya tido la..buat sementara ni sya update la saya nye blog dulu..kalau tak update nanti saya malas tau..hehehehe.. :)

kalau uols macam saya pasti uols amek mc atau cuti kan..tapi sya tak kesah la..pasal esok saya amek cuti...panat sey..hehehehe.. :)

ok la sampai di sini dahulu...esok saya update lagi k..

ok tata.. :)

2 comments:

eedany | 28 Julai 2009 pada 1:33 PTG

lain kali kalau saya minta bantuan husni cat bilik saya boleh tak?

hehehe...

take your time, kalau dah free nanti bolehlah update blog banyak2 k.

:)

Ahmad Husni | 1 Ogos 2009 pada 3:36 PTG

boleh eedany..beritau je la..hehehehe.. :D

ye saya..memang saya ngah take tym ni..skrg saya tgh demam...insya'allah nanti saya update.. :)