Mari kite menghayati bersama..

Salamz...

pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih kerana sudi singgah dekat blog saya..walaupun agak tak seberapa je ni..hehehehe.. :) ok nari saya nak share ngan uols smue pasal lagu ni..sebelum tu mari kite menghayati dahulu lagu ni..huhuhu.. :D
tapi kalau nak dengar full lagu.. click yang tempat play full song..thanx.. :)



Atainaakum - Junied



FityatalHaq - Junied


Hasbi Robbi - Syamil

macam mane da dengar kesmue nye..best tak?? hehehehe.. :) sebenarnye saya tak ada idea juge nak buat blog ni,tapi saya nak share je lagu2 dari skola saya..walaupun saya tak nyanyi,tapi adik2 junior2 saya ni la yang menghasilkan lagu2 skola ni...suara nye alhamdulilla..merdu jugekan.. :) banyak kenangan bila masa saya belajar di skola..lagi2 ustaz2 dan guru2 yang banyak memberi ilmu dan manfaat kepada saya dan juge rakan2 saya..dengan ilmu yang diberikan tu la membuat saya berjaya sikit2..walaupun saya tau diri saya ni tak la sampai ke menara gading..tapi saya bersyukur dengan ape yang diajarkan oleh ustaz saya di skola.. :) dari itu la saya kalau dengar lagu ni mesti tak akan lupe mengingati time skola...macam nak skola balikkan..tapi ape kan daya, kite ni makin lama makin dewasa..kadang susah nak belajar balik kerana dengan tugasan..dari itu kena la sikit2 kite menimba ilmu bila ada waktu...ilmu tak akan abes sampai akhir hayat kite..teruskan berjuang..

ok sampai disini dahulu..insya'allah saya akan mengupdatekan nye lagi..hehehehe...
smoga terhibur dengan lagu ini ye.. :)

ok tata.. :)

2 comments:

eedany | 16 Julai 2009 pada 10:45 PG

masih belum terlambat lagi kalau nak sambung belajar husni.

kata orang... nak seribu daya, tak nak seribu dalih.

;)

Ahmad Husni | 16 Julai 2009 pada 6:21 PTG

yup..betol..betol..betol..
thanx eedany.. :)