Barang2 hantaran...

salamz...

uols mesti ingat saya yang kahwin ey..hehehe..tak la ni smue barang2 hantaran abg saya yang sulong tu...mari saya tunjukkan barang2 hantaran tu..hehehehe.. :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ni smue hantaran dari pihak suami ke isteri.. ) hantaran yang last sekali tu yang macam telaga yang bercoklat tu..saya ngan kawan saya yang buat..macam mane lawa tak??? saya cuba2 je..mane tau kalau tym saya pulak..saya le buat sendiri..huhuhu.. :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

yang ni pula hantaran dari isteri ke suami... :) yang coklat tukan..saya da lantak da..hehehehe...tapi takpe..saya makankan untuk kawan2 blogger ye..hehehehe.. :P

ok la sampai disini dulu...

take care uols.. :D

2 comments:

eedany | 15 Julai 2009 pada 11:41 PG

cantiklah gubahan yang husni dan kawan2 buat tu. Belajar dari mana? Boleh ambil tempahan dah ni...

nanti time husni pula, senanglah kan...buat sendiri ajer.

:)

Ahmad Husni | 15 Julai 2009 pada 2:31 PTG

hehehehe..ok2 je la..tu pun bukan idea husni..kawan nye idea..husni cuma setakat tolong2 je..tapi alhamdulilla..sejak belajar ngan kawan,baru tau macam mane nak buat..hehehehe.. :) btw,pasal tempahan..belum terror lagi..masih try2 je..hehehe..

insya'allah..kalau husni nye turn,eedany buatkan je la..hehehehe.. :P