Sarapan Pagi!! :)

Assalamualaikum..wr..wb..

hai kawan2 terima kasih kerana sudi kunjungi tempat blog saya yang agak takde pape ini..hehehe.. :) btw,selamat hari jumaat dan selamat menunaikan fardhu jumaat.. :)

tadi sebelum saya pulang dari keja..saya amat lapar sangat..hehehe.. :) biasakan time pagi2 ni macm tu,mesti lapar.. :) nak tau ape yang saya beli?? roti prata la..hehehe.. :) best tau,sedap roti prata tu..lagi2 besar dan sedap di makan.. :) nak rasa?? datang la ke sini ey..hehehe.. :)

Photobucket

ini la makanan yang saya makan tadi..hehehe.. :) saya beli prata telur dengan kosong je.. kalau roti prata telur $1.50 kalau kosong pulak 80cent je.. boleh la ,cuma rasa2..hehehe.. :) org hantar prata je,saya trus rasa..tgok tu ada yang da di sentuhkan..hehehe.. :)

Photobucket

air nye pulak..saya minum air teh o sahaje..saya suka minum air teh o dari air teh susu.. :) siapa yang minat air teh o?? hehehe.. :) alhamdulilla..makan roti prata tadi,saya cukup kenyang skali.. :) kadang2 dekat rumah saya jarang makan,pasal balik je keja saya lepak..biasa la lepak tido je kan..macam mane tak naik badan ni..hehehe.. :) tapi jangan bimbang,saya nak mulakan berdiet.. :)

insya'allah saya akan cuba sedaya upaya untuk menurunkan berat badan saya..tangan je bermuscle,tapi badan gemuk la..hahaha.. :)

ok la sampai di sini dahulu..insya'allah kalau ada info2 yang menarik,kite akan share ngan uols smue.. :)
ok take care n have a nice day.. :)

bubbye.. :) salamz..

2 comments:

eedany | 2 November 2008 pada 4:17 PTG

kenapa body x kasih muscle? pergilah gym angkat weight...tentu best kan?

roti prata pun fav. eedany tawwww

:)

Ahmad Husni | 2 November 2008 pada 8:03 PTG

hehehe..insya'allah nak try kasi muscle la ni..hahaha.. :) tapi tak nak kasi sampai terlalu muscle sangat la agak2 maintain je la..hehehe.. :)

ouh..eedany pun suka juge ey.. :) sama la ngan hus.. :)